ثبت نام ثبت نام ورود ورود افزودن ملک افزودن آگهی املاک و مستغلات افزودن ملک3 اخبار اخبار مقالات مقالات اطلاعیه اطلاعیه قوانین قوانین مشاورین املاک مشاورین املاک درباره ما درباره ما تماس باما تماس باما شخص سفارش ثبت سفارش سفارش ها home-repair heart-fill heart

درگیری فیزیکی در اتحادیه املاک رشت

 

 

 

 

درگیری فیزیکی در اتحادیه املاک رشت

کد: 73
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
نویسنده:
دیجی ملّاک DigiMallak

یقه‌گیری در اتحادیه املاک شهرستان رشت!

حمله عضو هیئت‌مدیره با شوکر به ارباب‌رجوع؟!

 

اختصاصی/ اسرار امروز. چرا یک عضو هیئت‌مدیره اتحادیه املاک شهرستان رشت باید در محل اتحادیه به شوکر مسلح باشد؟ آیا رئیس اتحادیه املاک مسئول حفظ امنیت  و سلامت ارباب‌رجوع در محل اتحادیه املاک شهرستان رشت نیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسرار امروز، یکی از شهروندان رشت که سابقه ۳۰ساله فعالیت در اتحادیه املاک را دارد با ارسال یادداشتی به دفتر این رسانه مدعی شد که روز چهارشنبه ۲۴ خرداد سال جاری برای دریافت فرم اجاره‌نامه برای بار دوم به اتحادیه املاک شهرستان رشت مراجعه کردم که در جواب اعلام کردند با چاپخانه قرارداد بستیم و فعلاً آماده نیست.

این فعال صنفی اتحادیه املاک که ۶۴ سال سن دارد، می‌افزاید: به دلیل کم‌کاری مسئولان اتحادیه املاک شهرستان رشت و عدم تهیه فرم اجاره‌نامه کارم مختل شده بود و به این دلیل به معاون اتحادیه مراجعه کردم و وی در جواب اعتراض بنده به یکی از اعضای هیئت‌مدیره دستور داد تا موقتاً چند برگ اجاره‌نامه در اختیار بنده قرار گیرد.

این شهروند ادعا کرد: عضو هیئت‌مدیره برای ارائه چند برگ اجاره‌نامه از من درخواست دفترچه عضویت کرد که بنده اعلام کردم هر زمان یک بسته اجاره‌نامه و مبایعه‌نامه در اختیار من بگذارید باید دفترچه عضویت ارائه کنم که با من دست‌به‌یقه شد!

این فعال صنفی افزود: در ادامه درگیری این عضو هیئت‌مدیره در نهایت با سلاح شوکر به من ۶۴ساله حمله کرد و بنده دچار اضطراب شده و علی‌رغم اینکه انتظار حمایت از رئیس اتحادیه را داشتم متأسفانه دفاعی از اینجانب نشد.

وی افزود: بنده برای این حمله عضو هیئت‌مدیره به دستگاه‌های نظارتی و سازمان صمت مراجعه کردم و شکایت خود را ثبت کردم تا بپرسم آیا این عضو هیئت‌مدیره مجوز حمل شوکر در داخل اتحادیه املاک شهرستان رشت را دارد؟ اگر هم مجوز حمل شوکر دارد آیا قانون اجازه می‌دهد که وی به دلیل یک اعتراض در محل اتحادیه املاک، از سلاح شوکر استفاده کند؟

 گفتنی است بنا بر ادعاهای این شهروند این سؤال ایجاد می‌شود که اساساً چرا یک عضو هیئت‌مدیره اتحادیه املاک شهرستان رشت باید در محل اتحادیه به شوکر مسلح باشد؟ آیا رئیس اتحادیه املاک مسئول حفظ امنیت جانی و امنیت ارباب‌رجوع در محل اتحادیه املاک شهرستان رشت نیست؟

لازم به ذکر است اگر این عضو هیئت‌مدیره مجوز حمل سلاح شوکر را نداشته باشد و شوکر خریداری، نگهداری یا حمل نماید حسب ماده ۱۲ قانون مجرم است و مرتکب به حبس از ۹۱ روز تا ۶ ماه محکوم خواهد شد. این رسانه آمادگی دارد پاسخ مسئولان اتحادیه املاک شهرستان رشت را منتشر نماید.

 

ارسال شده در جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴ قبل‌ازظهر
کد خبر: 2420561
 

1