ثبت نام ثبت نام ورود ورود افزودن ملک افزودن آگهی املاک و مستغلات افزودن ملک3 اخبار اخبار مقالات مقالات اطلاعیه اطلاعیه قوانین قوانین مشاورین املاک مشاورین املاک درباره ما درباره ما تماس باما تماس باما شخص سفارش ثبت سفارش سفارش ها home-repair heart-fill heart

چگونه خانه ارزان و مناسب بخریم؟

 

 

 

 

چگونه خانه ارزان و مناسب بخریم؟

کد: 37
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
نویسنده:
دیجی ملّاک ۲ DigiMallak

چگونه خانه ارزان و مناسب بخریم؟ 

خرید خانه کار آسانی نیست به خصوص اگربودجه کم باشد. گاهی اوقات واحدهایی به دلیل نقاط ضعف شان با قیمتی بسیار ارزان تر به فروش می رسند.

 دلایل مختلف از جمله قولنامه ای بودن، واقع شدن واحد در طبقه زیر همکف، قدیمی بودن ملک، نیاز فوری مالک به پول و حتی نداشتن پارکینگ یا نورگیر مناسب با قیمتی ارزان تر به فروش می رسند.

  رکود سنگین بازار مسکن در شهرها موجب شده که شهرهای جدید و حاشیه ها نیز از رونق بیفتند و خرید و فروش در آنها به پایین ترین حد خود برسد. در حال حاضر به طور رسمی خرید و فروش مسکن مهر هم انجام نمی شود اما به صورت غیررسمی در بنگاه های املاک، خرید و فروش می شود. به طور کلی این خانه ها متقاضیان بسیار کمتری دارند و گزینه های مناسبی برای خرید ارزان هستند.

هنوز هم خانه های متراژ پایین طرفداران خاص خود را دارد و وام های مسکن بیش از همه برای خرید این خانه ها مصرف می شود.

 آسانسور یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید یا رهن و اجاره یک واحد آپارتمان در طبقات بالاتر ملاکی که حتی برای همه در خرید و فروش آپارتمان در نظر گرفته می شود. مشاوران املاک می گویند افرادی که می توانند از پله ها رفت و آمد کنند ، می توانند با مبلغ کمتری صاحب یک آپارتمان در منطقه مورد نظر خود شوند.

3