ثبت نام ثبت نام ورود ورود افزودن ملک افزودن آگهی املاک و مستغلات افزودن ملک3 اخبار اخبار مقالات مقالات اطلاعیه اطلاعیه قوانین قوانین مشاورین املاک مشاورین املاک درباره ما درباره ما تماس باما تماس باما شخص سفارش ثبت سفارش سفارش ها home-repair heart-fill heart

ویژگی خانه های لوکس

 

 

 

 

ویژگی خانه های لوکس

کد: 39
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
نویسنده:
دیجی ملّاک ۲ DigiMallak

در این مطلب سعی خواهیم کرد تا ویژگی های اصلی خانه های لاکچری( لوکس) را بررسی کنیم. واضح است که برای خانه های لوکس لزوما دارا بودن نمای مجلل و زیر بنای وسیع، کافی نیست.

 اولین ویژگی مشترکی که خانه های لوکس دارند، استفاده از اثاثیه و وسایل برند و با کیفیت در دکوراسیون داخلی آنها است. منظور از دکوراسیون داخلی همه وسایل از جمله کلید و پریز ها وشیرآلات و حتی مصالح ساختمانی بکار رفته مانند کف پوش وغیره می باشند.

دومین ویژگی، امکانات خاص اتاق خواب است. مساحت اتاق خواب این خانه ها آن چنان بزرگ است که می تواند اندازه یک واحد کوچک دریک آپارتمان باشد. همچنین مجهز به تلویزیون، مبل، سرویس بهداشتی و حمام مخصوص خود است.

سومین ویژگی، آشپزخانه های مجلل است که باید دارای مساحت زیاد، کابینت های مجهز و جزیره باشد.

چهارم، حمام های مجهز با امکاناتی نظیر دوش بارانی، جکوزی، حوله خشک کن، گرمایش از کف وغیره می باشد.

پنجم، اتاق لباس است که در خانه های معمولی وجود ندارد.

ششم، بخش سرگرمی و ورزش که شامل سالن های بدنسازی، اتاق سونا، اتاق تماشای فیلم، استخر سرپوشیده و سرباز وغیره است.

 هفتم، هوشمند بودن خانه می باشد. استفاده از تکنولوژی های هوشمند برای کنترل از راه دور کارها در آن ها است. در واقع خاموش و روشن کردن چراغ ها، تنظیم دمای محیط و باز و یا قفل کردن درب ها را از راه دور و از طریق گوشی هوشمند انجام می گیرد. همچنین در هر نقطه ای از زمین می توان به وسیله یک گوشی یا یک سیستم رایانه ای، وضعیت خانه را چک کرده و از امنیت آن اطمینان پیدا کرد.

 هشتمین ویژگی، موقیت مکانی و چشم انداز زیبا است. این خانه ها باید در نقاط خوب شهر باشند و منظره زیبا و رویایی به اطراف خود داشته باشند.

اگر زمان و هزینه لازم برای طراحی خانه رویایی خود را به کار بگیرید و تمام علایق خود را در آن لحاظ کنید، این احتمال وجود دارد که مدت طولانی در آن زندگی کنید و آن را ترک نکنید. این بدان معناست که شما باید نه تنها نیازها و خواسته های فعلی خود بلکه نیازها و خواسته های خود در آینده را نیز در نظر گرفته باشید.

دیجی ملّاک، نگاه تخصصی شما به املاک است.

 

3